Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Rocketsite sc

Chełmiec

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Dobra wizytówka

Autor: Rocketsite sc, publikacja: 2015-03-13

Nieodłącznym elementem praktycznie każdego spotkania biznesowego czy szkolenia jest na końcu wymiana wizytówek. Pomyśl teraz, jak często po włożeniu jej do wizytownika skorzystałeś z niej ponownie i dlaczego. Pierwszą opcją jest ciekawa oferta firmy, drugą jest jej niepowtarzalny i oryginalny wygląd – i też na tym się skoncentrujemy w dalszej części artykułu

Czy tu może być coś innowacyjnego?

Odpowiedź jest jedna i może być tylko twierdząca. Jest wiele metod, aby upiększyć swoją wizytówkę i sprawić, aby utkwiła nie tylko w wizytowniku, ale także w pamięci potencjalnego klienta.

Po pierwsze jakość!

Zdjęcie nr 1

Milion razy zapewne spotkałeś się z tym, że ktoś Ci daje wizytówkę, którą np. wydrukował na domowej drukarce (a jak jeszcze się nie spotkałeś, to wszystko przed Tobą). Taka wizytówka często po kilkunastu dniach nadaje się jedynie do wyrzucenia, ponieważ najzwyczajniej w świecie się zniszczy. Zdecydowanie polecam, a wręcz zalecam każdemu szanującemu się przedsiębiorcy, aby wykonana wizytówka była foliowana – jest wtedy trwalsza i prezentuje się dużo ładniej. Nawet tylko podstawowe dane kontaktowe zamieszczone na białym tle prezentują się lepiej i - co najważniejsze – bardziej profesjonalnie i prestiżowo!

Design?

Tak, design. Wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Łatwo powiedzieć, trudniej wykonać. Bardzo ważna jest spójność wyglądu wszystkich elementów Twojej identyfikacji wizualnej, czyli logo, strony internetowej, ulotki i wizytówki. Wszystkie te elementy powinny mieć jednolite składniki wyglądu i powinny kojarzyć się z Twoją firmą. Tak wiec jeżeli na Twojej stronie internetowej dominuje kolor niebieski, to niech podobnie będzie na wizytówce.

Rozmiar

Jak wiadomo rozmiar w wielu dziedzinach życia ma znaczenie, także i tutaj. Standardowe wizytówki znajdziemy w formatach 90x50 lub 85x55. Kiedyś jeden z klientów powiedział mi, że nie uznaje wizytówek w formacie 90x50, ponieważ często nie mieszczą się one do portfela, on uznaje tylko rozmiar 85x55 i to z zaokrąglonymi rogami, ponieważ wtedy ma rozmiar identyczny do dowodu osobistego. Ja osobiście mam moje wydrukowane w wymiarach 90x50, takich gabarytów też mam wizytownik. Trudno mi tu wskazać faworyta – zostawiam to Twojej uwadze.

Jakie dane na wizytówke?

Wizytówka ma (zazwyczaj) dwie strony i dobrze je odpowiednio zagospodarować. Na przodzie powinny się znaleźć konieczne informacje, takie jak: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres strony internetowej, logo. Tył można zagospodarować już według własnej fantazji, np. duże logo na środku. Można też krótko zaprezentować swoją ofertę. Oczywiście nie pisz nigdy poematu, ofertę przedstawiaj tylko skrótowo.

Zdjęcia i inne udziwnienia

Często ludzie mnie pytają, czy na wizytówce warto zamieścić swoje zdjęcie – odpowiadam, że tak. Na imiennej wizytówce dobrze prezentuje się zdjęcie. Aby wyróżnić się, klienci szukają różnych rozwiązań, są to m.in. plastikowe wizytówki albo wizytówki z nałożonym lakierem – to rozwiązania bez wątpienia ciekawe i warto na nie zwrócić uwagę, ponieważ nie są powszechnie dostępne i można też taką wizytówką się wyróżnić. Zapytaj o niestandardowy materiał wizytówki swojego specjalisty od wydruków – nie będziesz żałował.



Opracowano:
Mateusz Kania
Rocketsite.pl

Identyfikacja wizualna - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 8 657 Specjalistów od Identyfikacji Wizualnej najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: